poniedziałek, 2 maja 2011

Poszukuję redaktorki !

I mamy ten dzień - oficjalnie szukam redaktorki.
A może redaktorek....
W każdym razie chętnie "zatrudnię" z 1-2 osoby do pisania ze mną.

Chcę, aby nowości na blogu były podawane baaardzo szybko, a sama nie zawsze mam dostęp do komputera 24 h. Wiadomo - szkoła itd.
Dlatego to szansa dla zainteresowanych.

Jakie mam wymagania :

1. Dość dobra znajomość Stardoll - wiadomo : co, gdzie i jak :)
2. Znajomość Bloggera - tu niekoniecznie, w końcu wszystkiego można się nauczyć.
3. Wiek - na pewno nie chcę osób poniżej 10 lat. Nie wiem, czy nawet i 13...Przepraszam, ale chcę osoby poprawieni piszące, kreatywne i miłe dla innych.
4. Czas - to jedna z najważniejszych spraw. Nie chcę kogoś, kto będzie pisał nieustannie przez tydzień, a potem cisza.

Tak więc, jeżeli to Was nie zniechęciło :
omówienie wszystkich tutaj w komentarzach, mojej KG i na Gadu.

Najlepiej piszcie od razu na Gadu - 24937896.
Tam się najlepiej można dogadać...

Jeżeli nikt się nie nada? Trudno, dam radę sama.
Powodzenia wszystkim :)

6 komentarzy:

Aneczka96 pisze...

Kurcze. Niestety teraz choćbym bardzo chciała nie mam czasu, bo całkowicie poświęcam się swojemu blogowi ;/

Jakub pisze...

Ja mógłbym pisać, ale boje się, że mogą skończyć mi się czasem pomysły.

Caroline Livre pisze...

Ja nie jestem dobra w pisaniu bloga.Nie nadaję się .

Mia_2306

zoorka64 pisze...

Hmm... mam trochę czasu, ale nie non stop. Zastanowię się.

Ania...8 pisze...

zgłaszam się ;)

Gwen12334len pisze...

Zgłaszam się!!



Gwen12334len