wtorek, 26 kwietnia 2011

Hot Buys Maj 2011

Myślała, że będzie to kolejny, nudny dzień na Stardoll.
Na szczęście myliłam się.

Oto co admini przygotowali dla nas na kolejny miesiąc.


Sądząc po grafice, admini niedługo dadzą nowy, lepszy obrazek.

Te HB jakoś nie powalają na kolana.
Są bardzo w stylu najnowszego LE - baaardzo kolorowe.

Podoba mi się torebka, różowa sukienka, szorty i buty.
Resztę trudno mi ocenić, muszę je zobaczyć już w lepszym stanie :)

Spodziewałam się jednak czegoś lepszego, czegoś na prawdę genialnego !
Patrząc na HB z maja z roku 2009 i 2010, te są dużo gorsze.


Podobają się Wam ?

5 komentarzy:

Anonimowa pisze...

Ujdą w tłumie...

Jakub pisze...

Ujdzie ta różowa sukienka,ale widać gołym okiem, że stardoll inspiruje się teraz Japonią i latami osiemdziesiątymi.

Caroline Livre pisze...

Mi bardzo.Zakochałam się w nich ;3

Mia_2306

zoorka64 pisze...

Napewno kupię torbę nad innymi się zastanowie, kiedyś były lepsze hb

Anonimowy pisze...

Gdzie mozna je kupic? W jakich sklepach bo ja ich nie widzialam.