środa, 20 kwietnia 2011

Hot Buys Leather Jkt

W sklepie Evil Panda pojawiła się nowa kurteczka HB.
Kosztuje ona 18 SD i jest tylko dla SS.


Kocham ją !!! Bez wątpienia należy do jednego z moich ulubionych HB.
Mam słabość do tego stylu, a kurteczka jest spełnieniem moich marzeń.
Dziękuję adminom :)

Oryginał pochodzi z kolekcji Balmain.



Balmain jak zawsze zachwyca. Kawał świetnej roboty, genialny design w rockowym stylu.
Te ćwieki, agrafki, napisy...
Kocham.

Ja kupię ją bez wątpienia, gdyż czekałam na nią cały miesiąc.

A Wam się podoba ?

5 komentarzy:

Jakub pisze...

Czekałam, aż o niej napiszesz ;D Mówiąc szczerze, jest ona perełkom kwietnia. Kocham tą kurtkę i nie żałuję żadnego wydanego na nią stardollara.

Ania...8 pisze...

śliczna !! BOSKA ,innych słów nie mam ,czy ta modelka na zdjęciach to Anja Rubik ?

Allesandra92 pisze...

Tak, to Anja.

zoorka64 pisze...

Bardzo mi się podoba, bardzo bardzo w moim stylu, ale mogła być tańsza. Admini chyba robią tak że brzydkie hb daja po mniej więcej normalnej cenie, a te ładne po kosmicznej

Anonimowa pisze...

Świetna jest.

Dzastaa16