niedziela, 3 kwietnia 2011

Czy ktoś tu jest ?

Temat często powtarzany, ale nadal aktualny.
Niestety.....

Przykro mi gdy patrzę na liczbę waszych komentarzy i widzę ich tyle co nic.
Wkładu zero.

Nie wiem tylko czym to jest spowodowane, może mi ktoś podpowie ?
Powoli demotywuje mnie ta sytuacja i pisanie bloga sama dla siebie jest po prostu bezcelowe.
W końcu wszystko co tu umieszczam to wiem - chcę się tylko z Wami tym podzielić.

Pamiętam jakie było zamieszanie, gdy chciałam zlikwidować bloga - wtedy coś ruszyło.
Także liczę na jakieś wasz wkład w tego bloga. Komentarze nie bolą.

Na prawdę mi przykro, że nikt nie daje tu nic od siebie....

Jestem ciekawa Waszej reakcji. Zobaczymy co z tego wyniknie.

P.S. Oczywiście jest jedna osoba, która na bieżąco daje znać o sobie.
Mia_2306 jesteś kochana :)

14 komentarzy:

Caroline Livre pisze...

Dziękuję bardzo . Staram się komentować i ci pomagać,bo wiem ,że miło jest widzieć choć jeden komentarz.Zawsze to lepsze ,niż zero.No cóż,tak to jest : Ty wkładasz serce w swoje artykuły ,a tu zero odzewu ;[ Jednak ja cię bardzo proszę,abyś dalej pisała.A ja bardzo lubię twoje artykuły :)

Mia_2306

AsssassinLove pisze...

Ja przeważnie wpadam na twojego bloga codziennie, ale zawsze zapomnę zostawić komentarz. Postaram się to zmienić.

D. pisze...

Codziennie odwiedzam bloga,ale nie komentuję bo zapominam albo czasem "nie chce mi się"... Ale pamiętaj że dla mnie masz najlepszego bloga.Postaram się pisać komentarze :) Bo nie chcę żebyś likwidowała bloga,nie zaśmiecasz go tylko dodajesz to,co najważniejsze i z tego się bardzo cieszę :) Pozdrawiam sandrula165

zoorka64 pisze...

Ja tez wchodzę codziennie na bloga, ale również nie chcę mi się zostawić komentarza :(

Wiki pisze...

Od stycznia CODZIENNIE wchodzę na bloga i zapominam dać komentarzy, a wiem jak dużo czasu trzeba poświęcić na prowadzenie bloga :) Postaram się zmienić moje nastawienie ! xd
PS Zrób jakąś loterię czy coś xd

Anonimowy pisze...

Cóż, ja się usprawiedliwiam jak Sandrula165. Naprawdę masz wspaniałego bloga, bo jesteś tu szczera i mówisz to co ci się podoba, a nie jak redaktorki innych blogów. Po 5 kwietnia postaram się komentować więcej. Ja codziennie wchodzę na twojego bloga i głupio byłoby, gdybyś go usunęła. Aha,jeszcze jedno, nie rób loterii.

Ps. A poza tym..Zrobisz podsumowanie marcowych hb? ;D


GwennyAyumi

Allesandra92 pisze...

Dziewczyny wiem, że często się nie ma czasu i to na prawdę rozumiem. Ale choć jeden komentarzyk dziennie od osoby poprawia humor.

Trzymam za słowo co niektórych ;)

* GwennyAyum - Podsumowania nadrobię.
* wikus - loterie i konkursy będą jak troszkę się wysilicie ;)

olcia12200 ( autree... ) pisze...

Ahh.... Ja tak samo jak dziewczyny z komentarzy powyżej, wchodzę na bloga raz na 1-2 dzień/dni. Ale zawszę zapominam zostawić komentarz. Postaram się choć zostawić raz na jakiś czas. Ale nie gwarantuje. Co do komentarzy jak już jestem w temacie to lepiej o stokroć by był gdybyś zrobiła wyskakujące okienka do pisania komentarzy no i najlepiej bez tych liter i cyfer co trzeba pisać.

Anonimowy pisze...

I ja niesteety tak samo ;/ Ale postaram sie pisac ;D marcia240

Allesandra92 pisze...

Olcia12200 - dzięki za pomysł.
Okienka już wyskakują ;)

florcia2 pisze...

na moim blogu też nikt nie komentuje :( redaktorkom pozostaje mieć nadzieję, że ktoś to czyta... ja będę się starało więcej komentować, wiem ile dla redaktorki to znaczy

Wiki pisze...

Ja od teraz codziennie dodaje :D

Ania...8 pisze...

Olu ,jak wiesz na bloga wchodzę codziennie ,twój blog jest moim ulubionym ,widać że zawszę są świeże posty ,jest super .Co do komentarzy ,postaram się dodawać je codziennie bo wiem już że to dla ciebie bardzo ważne ;) pozdrawiam :*

Anonimowy pisze...

Oh my goodness! Amazing aгticle dude! Thanks, Hoωeνeг I am encounterіng problems with your RSS.
I don't know the reason why I can't subscribe to it.
Is there anyone else getting the same RSS issues?

Anyone thаt κnоws the solution will you kіndly respond?
Thanks!!

Hеre is my blog post; kwejk