niedziela, 6 marca 2011

Zmiany :)

Jak pewnie zauważycie trochę się tu zmieniło.
Mamy nowy nagłówek, szablon, większą ilość stron.
Dzisiaj jeszcze popracuję nad etykietami i muzyką ;)

Ale mam do Was pytanie :

Dodałam strony takie jak Darmówki czy Hot Buys. Chcę jakoś do nich podłączyć etykietki.
Nie wiem jednak jak.
Chodzi o to, że kilkając stronę Darmówki wyświetlają się wszystkie posty o darmówkach.
Chyba wiecie o co chodzi...

Więc jeżeli ktoś z Was wie jak to się robi to proszę o pomoc :)

P.S. Jak się podoba reszta ?

4 komentarze:

Aneczka96 pisze...

Fajnie. Podoba mi się ;) Jak już pewnie zdążyłaś zauważyć jestem ciemna w te klocki więc Ci nie pomogę ;P

Zulska pisze...

Nagłówek robi wrażenie:)

Anonimowy pisze...

Genialnie ! :*

Zuzelek_8

P . S : Nie chce mi się logować : d

Anonimowy pisze...

Nie mam pojęcia, jak to zrobić.

A zmiany oczywiście na plus. : D