poniedziałek, 7 marca 2011

LE Decore

W sieci pojawiły się dość bardzo ciekawe i dwuznaczne spoilery.
Czemu taki wstęp....
Bo prawdopodobnie czeka nas zupełnie nowy sklep LE, w którym do nabycia będą....meble !










obrazki pożyczone z bloga Stardoll Most Wanted

Jeżeli plotka się potwierdzi to może być na prawdę ciekawie.

Ja jestem jednak przeciw - LE nigdy nie kojarzyły mi się a meblami, ale może to błędny tok myślenia ;)
Jednak sumy takie, jakie panowały w sklepach LE są na prawdę poważnym argumentem jeżeli chodzi o powodzenie sklepu.
Jest ktoś chętny na kanapę za 100 SD lub doniczkę za 35 SD ? 
A to tylko te przeciętne ceny....

Jeżeli chodzi o same artykuły z obrazka to na prawdę podobają mi się wnętrza. Jedne z lepszych jakie widziałam na Stardoll. Ciekawie prezentuje się np. kominek, prysznic czy kanapy. Wszystko jest wykonane bardzo dokładnie.

Liczę jednak na to, że doczekamy się LE takiego jak zawsze.
W końcu na pewno nie tylko ja.

Co myślicie o tej możliwości ? Podoba się Wam ten pomysł ?

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

O bez żartów,ja chce ciuszki,oszczędzałam na ciuchy a nie...meble;///

Kalunia1111 pisze...

Takk... nie mam zamiaru wydawać kasy na meble gdzie można kupić gdzieś za 5sd podobne :|