wtorek, 8 marca 2011

LE Decor już jest !!!

Piszę już jakiś czas po premierze, więc jeżeli jeszcze o tym nie wiecie to ruszajcie do sklepu.

Najnowsza kolekcja gości na 4 piętrach i jest dość obszerna.
Mam do niej mieszane uczucia - są artykuły bardzo fajne jak i te nie za ciekawe...




Ceny wahają się od 15 SD za poduszkę do 125 SD za szafkę.
Jako pierwszy zeszedł interaktywny prysznic, który według mnie był jedną z najlepszych rzeczy.
Poszły także szafki i łóżko.
Reszta artykułów jak na razie nadal jest dostępna.

W Suite Shopie mamy także dwa wnętrza. Możemy je kupić za 100 SD.


Są świetne, ale mnie przeraża ich cena :(


A Wy co myślicie o najnowszej kolekcji ? Kupicie coś ?

4 komentarze:

Caroline Livre pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Caroline Livre pisze...

Ekstra...Ale o LE mogę tylko pomarzyć ...

Mia_2306

Anonimowy pisze...

Ja również mogę tylko pomarzyć o LE nie mniałam akurat wystarczającej liczby stardolarów ;)

Anonimowy pisze...

Kanapa z pierwszego Pietra jest zaje!!! ale nie zdazyłem jej kupic ktoś sprzedaje ? Mogę kupić dużo rzeczy z Le Decor tylko napisz konto na stardoll to : pawelosieczowa