sobota, 26 lutego 2011

Nasza garderoba - podstawy

Nie ukrywajmy - Stardoll kręci się wokół ubrań.
Mamy ich tysiące do wyboru, ale nie wszystkie są na potrzebne.

Ale jest pośród nich kilka, które są obowiązkowym punktem w naszej szafie.
Co każda z nas powinna mieć ?

1. Czarne i granatowe rurki

Chyba nie ma osoby, która by ich nie miała. Pasują w końcu prawie do wszystkiego, są idealną bazą do kolorowych topów, tunik i dodatków. Przy ich użyciu możemy stworzyć ciekawe zestawy o miejskim stylu.
2. Biały top

Startując dostajemy białą koszulkę, ale w Starplazie możemy kupić dodatkowo zwykły, biały top.
Może być prosty lub z delikatnym dodatkiem.

3.  Koszulka z ciekawym nadrukiem

Dobrze wygląda ze zwykłymi, prostymi spodniami i nie tylko. Mamy wielki wybór ich kolorów i obrazków, jakie są na nich. Od słodkich kotków po mroczne czaszki.
4. Czarny żakiet

Nieodłączny element eleganckich stylizacji jak i stroju codziennego.
Mamy duży wybór w krojach i ozdobnikach :)
5. Mała czarna

Nieśmiertelna sukienka. Jest bazą pod wiele strojów. Zawsze można ją ożywić kolorowymi dodatkami i stworzyć wymarzoną kreację.
6. Spódniczka mini

Dobrze mieć zarówno zwykła, czarną jak i jeansową.
Jedną dostajemy na początku gry, ale polecam mini z OTTO. Jest piękna :)
7. Szpilki

Wiadomo, że klasyczne czarne pasują do wszystkiego, ale możemy także pokusić się o np. czerwone, brązowe lub siwe. Wszystko zależy jakie mamy fundusze. Na początku warto jednak zainwestować w najprostsze fasony.
8. Trampki

Chyba nie ma osoby, która nie posiada ich u siebie. Uwielbiana przez osoby lubiące wygodę i luźny styl.
Mamy sporo wariantów kolorystycznych, więc możemy je dopasować do wszystkiego.

9. Czarna i brązowa torebka

Dwie torebki, o uniwersalnym wyglądzie w dwóch podstawowych kolorach.
Kolejna rzecz, którą warto mieć u siebie.
10. Pasek

Tu mamy wielki wybór - od ultra cieniutkich po ciężkie, grube pasy.
Ja polecam po 1 takim i takim.

No i to by było na tyle.
Oczywiście podałam wersję minimalistyczną, którą każdy pewnie posiada.
Jeżeli nie to niech rusza do sklepu :)

Rzeczy z obrazków to tylko przykłady, każdy może wybrać przecież coś innego.

Już niedługo kolejna część tego artykułu, tym razem wersja rozszerzona.

Co myślicie o tym zestawienie ? Co byście zamienili lub dodali ?
P.S. Tekst jest także na innym blogu, gdzie piszę tylko i wyłącznie porady na temat mody ;)

2 komentarze:

Caroline Livre pisze...

Bardzo ciekawy i przydatny.Większości rzeczy nie posiadam np.czarnych szpilek . Nigdy nie podobały mi się szpilki; zawsze wolałam trampki.Ale wraz z nowym miesiącem myślę o zmianie tego :) Artykuł z pewnością troszkę mi pomógł,jednak trudno będzie zrealizować moje postanowienia ,ponieważ w tym miesiącu wydałam już 70sd i muszę czekać na nowy miesiąc. Rozpisałam się ...


Mia_2306

Anonimowy pisze...

ja nie mam rurek