piątek, 11 lutego 2011

McQueen World - wyniki !

Czas zakończyć nasz konkurs.

Jestem bardzo szczęśliwa, że tyle osób spróbowało swoich sił w konkursie.
Nie wiedziałam, że wybranie zwycięzcy będzie takie trudne.
Poziom w pewnym momencie był bardzo wysoki i miałam wielki problem z wybraniem zwycięzcy. 
Szczególnie w sprawie 1 i 2 miejsca....

Nie przedłużając 1 miejsce zajmuje :

missmaryla2011


Strój bardzo mi się spodobał. Świetnie połączone ubrania.
Wygrał, bo wygląda ciekawie i mroczenie. W końcu projekty McQueena były zazwyczaj mroczne i tajemnicze....

2 miejsce

..-sindy-.. 


Wyszło genialnie. Miałam problem z wyborem miejsca, ale myślę, że 2 też jest dobre :)

3 miejsce

Zulska

 Równie piękny outfit. Kolorowy i ciekawy.

Jest też kilka prac, które powinny zostać chociaż pokazane reszcie czytelników.










Dziewczyny, na prawdę wielkie brawa ! 

Kolejny konkurs już w drodze :)

4 komentarze:

Zulska pisze...

Serdecznie dziękuję:) To mój pierwszy konkurs związany ze Stardoll więc, tym bardziej jestem szczęśliwa:) Gratuluje też innym panią, niektóre stroje są wręcz niesamowite:)
Pozdrawiam Zulska:)

kasia20.11 pisze...

Oh! Ale fajne! Też jestem w wyróżnionych chociaż nie zajęłam żadnego miejsca :D
Mi się najbardziej podoba ta ostatnia praca i moll_y, takie właśnie w stylu mcqueen' a

Aneczka96 pisze...

Kurde, ale zaciesz ;D Dziękuję za wstawienie.

Shakira pisze...

wow. dzięki za wyróżnienie. to mój największy sukces jeżeli chodzi o konkursy tego typu :) XD
i gratuluję wygranym pracom !!!

rikki282