czwartek, 24 lutego 2011

Jest nas już 300

Moje kochane i kochani :)

Dobiło nas dzisiaj 301 obserwatorów.
Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa, cieszę się, że nasze grono rośnie.

Dziękuję za Wasz czas na czytanie i pamięć o blogu, mam nadzieję, że będziecie jeszcze ze mną baaaardzo długo ;)

Przygotowuje dla Was coś do rozrywki, w końcu długo nie było konkursu.
Wszystko na razie jest planowane, więc czekajcie.

Szykuje się też zmiana wyglądu bloga, ale to same zauważycie.

No i pytanko do Was jak się Wam podoba blog ?
Coś do zmiany, jakieś nowości, propozycje ?

Proszę o komentarze :)


3 komentarze:

D. pisze...

Kocham tego bloga ;p
Wchodzę codziennie po kilka razy.Ale nie jestem w top 10 bo nie loguję się za każdym razem.Kiedyś miałam już 3 miejsce ;)

Zulska pisze...

Gratuluję i mam nadzieję, że będzie nas przybywać:)

Caroline Livre pisze...

Bardzo podoba mi się blog . Interesujące notki - widać ,że piszesz je z pełnym zaangażowaniem.Szkoda jednak ,że prawie tylko ja komentuję .

Mia_2306