piątek, 4 lutego 2011

Hot Buys Styczeń 2011 - podsumowanie

Mamy już luty, więc czas podsumować zeszłomiesięczne HB.
Czy styczeń nas jakoś zaskoczył ?
Na pewno mogliśmy odczuć podwyżki cen, szczególnie w przypadku HB.
Reszta raczej pozostała taka sama.


Pierwsze mieliśmy buciki ze sklepu RIO. Kosztowały nas 11 SD i  
były całkiem ładne. Myślę, że akurat w tym wypadku 
był warte swojej ceny.

Cena : 11 SD
Sklep : RIO
Moja ocena : 9/10


Kolejnym HB była spódniczka.
Przyjęto ją z dość dużą krytyką, ale znaleźli się też zadowoleni klienci :)
Minus za wysoką cenę.

Cena : 15 SD
Sklep : Evil Panda
Moja ocena : 4/10


Wtedy zawitał spodnie.
Jedne z najlepszych spodni jakie widziałam na Stardoll.
 
Cena : 13 SD
Sklep : Fallen Angel
Ocena : 8 /10



Po kiepskiej sukience i świetnych spodniach przyszły kolczyki.
Motyw piórek i cena przyniosły im dość dużą popularność :)

Cena : 8 SD
Sklep : Glam'rus
Ocena : 9/10


Następnie zawitała do nas sukienka.
Mi osobiście za bardzo nie podobała. Była odbierana tak jak spódniczka - miała zwolenników i przeciwników.

Cena : 15 SD
Sklep : Bisou
Ocena : 6/10


Szóstym już HB był top. Top dość drogi i nie za ciekawy.

Cena : 12 SD
Sklep : Fudge
Ocena : 5/10


Mieliśmy też torebkę. Zabawny motyw kotka został trochę skrytykowany.
Uznano go nawet za dziecinny, chociaż nie wiem dlaczego.
Na moje jest ona bardzo ładna :)

Cena : 9 SD
Sklep : Pretty in Pink
Ocena : 7/10



No i przyszedł czas na wielki plus kolekcji - sukienka.
Piękna sukienka, która była warta tyle ile za nią chciano. Może i nawet więcej :)
Perełka stycznia.

Cena : 18 SD
Sklep : RIO
Ocena : 10/10


Na zimowe chłody dostaliśmy czapeczkę.
Zamiary były dobre, ale jest dopracowanie jest troszkę niedbałe....
Kolorem też bym zmieniła.

Cena : 7 SD
Sklep : Evil Panda
Ocena : 7/10

I na sam koniec żakiecik. Miał lekkie spóźnienie, ale warto było czekać.
Idealnie dopasowany, świetnie dopracowany.
Jeden z hitów tej kolekcji :)

Cena : 16 SD
Sklep : Fallen Angel
Ocena : 10/10


Razem na HB w tym miesiącu wydaliśmy 124 SD. Chyba się nie pomyliłam :)
Średnia ocen wyszła mi 7,5 / 10.
Ale to mój punkt widzenia.

A Wy jak oceniacie styczniowe HB ? Jesteście z nich zadowoleni ?
Co byście zmienili ?

2 komentarze:

zoorka64 pisze...

Mi się podoba tylko marynarka

Anonimowy pisze...

W tym miesiącu HB są brzydkiee!