piątek, 25 lutego 2011

Hot Buys Marzec 2011

Już są :)
Oto nowa, gorąca dziesiątka tego miesiąca.


Tak na pierwszy rzut oka to zapowiada się dość ciekawie. Chyba lepiej niż zeszły miesiąc...

Na pewno mocnym punktem jest sukienka, broszka i kamizelka. Ona na pewno nas nie zawiodą.
Top, spódniczka i sukienka są nawet ładne, ale trudno określić jakie będą na prawdę.
Nie zabraknie też butów, które nie wyglądają nadzwyczajnie, ale mogą być ciekawe.Jestem ciekawa swetra i kompletnej nowości w HB - krawata.

Pierwsze Hot Buys już 1 marca.

Jakie wrażenia ?

4 komentarze:

Caroline Livre pisze...

Ekstra ...

Mia_2306

zoorka64 pisze...

Też jestem ciekawa jak to będzie wyglądać, te są lepsze od poprzednich. Napewno kupię tą broszkę, torebkę, i tą ciemniejszą sukienkę. Naj mniej podoba mi się krawat, nie zasługuje na miano hb

ichigo pisze...

Dla mnie kompletna porażka, ewentualnie ujdzie krawat, czarna sukienka, może kamizelka i broszka... Ciekawe jak to będzie wyglądać na lalce...

Kotka114 pisze...

Jak dla mnie wszystko jest ładne. *,* :3