środa, 23 lutego 2011

Evening Falls

W Dekoracjach pojawił się nowy sklep - Evening Falls.
Jest to sklep z artykułami w gotyckim stylu, bardzo dramatycznych i efektownyh.
Ma już aż 4 piętra.





Założenie sklepu mi się podoba, ale wykonanie już średnio.
Są rzeczy, które na prawdę są świetne. Świeczniki, szezlong, obrazy.......
Dywany już są trochę gorsze, a najmniej ciekawie wypadają przedmioty na nóżkach ze skrzydełkami.
Ceny wypadają w przedziale 7-23 SD. Są także artykuły dla NSS.
Z resztą zobaczcie sami


Podoba się Wam sklep ? Kupicie coś ?

4 komentarze:

Aneczka96 pisze...

Świetne rzeczy na pewno kupię o ile nie zniknie przez miesiąc. Mam wrażenie, że te pokoje są jakieś takie niedopełnione (?)

zoorka64 pisze...

Na początku był globus za 0sd, kiedy to naprawili wzieło mi 8sd :(

Anonimowa pisze...

Mam już kilka rzeczy. Szkoda, że nie można kupić wnętrz, bardzo ładne są.

Anonimowy pisze...

NIe mój styl :(