sobota, 8 stycznia 2011

Remont bloga

Święta, święta i po świętach....

Jak zauważyłyście ( mam nadzieję ) blog przeszedł parę zmian.
Dodałam od dodania nowych stron .
Teraz w jednym miejscu są znane mi bramki proxy i dane kontaktowe ze mną.
Dodałam też na dole bloga w pasku bocznym wszelkie sklepy niewidoczne w Starplazie.
Mamy też licznik czytelników online.
Są też ciekawsze magazyny :)

Stworzona została nowa playlista, nowy szablon i tło.
Nie jest to może 100 & tego co chciałam, ale kolorystyka mi odpowiada.

Całość wieńczy nowy nagłówek.
Mam nadzieję, że się podoba :)

Piszcie co o tym myślicie.

4 komentarze:

Zulska pisze...

Bardzo fajnie to wygląda:) Pozdrawiam serdecznie:)

Anonimowy pisze...

Świetny nagłówek :))

zoorka64 pisze...

Jakos nagłówek do mnie nie przemawia, ale oprócz tego jest super!

Anonimowy pisze...

Nagłówek bardzo mi się podoba. W ogóle jest świetnie