poniedziałek, 31 stycznia 2011

Poznaj metkę - Christian Louboutin

Czerwona podeszwa - niby tylko małe urozmaicenie zwykłego buta.
Kto by pomyślał, że buty z czerwoną podeszwą będą jednymi z najgorętszych butów w historii mody ?



Christian Louboutin urodził się w 1964 roku. Działalnośc rozpoczął w 1991 roku. 
Spod jego ręki wychodzą buty - cud.
Ich normą oprócz podeszwy jest wysokość - 12 cm i więcej ;)



Szpilki jego nazwiska są obecnie symbolem statusu i zamożności. Wystarczy spojrzeć na buty gwiazd np. podczas rozdania Oscarów czy Grammy. Pewnie ok. 50 % będzie miała charakterystyczny, czerwony kolorek.




A co na Stardoll ?

Może nie wiecie, ale większość butów LE jest jego projektu. I to nie tylko LE, nawet buty za 5 SD są często jego projektu :)

Kilka przykładów.


Osobiście marzy mi się jedna para takich butów. W rzeczywistości oczywiście :)

Pomarzyć zawsze można :)

6 komentarzy:

Zulska pisze...

Czekam na więcej takich artykułów:)Buty cudowne:)

Caroline. pisze...

Ohh mi też się marzą już od dwóch lat są mega boskie ;-)w końcu z ręki mistrza ;DTaak ale mama mi nie pozwoli chodzić w szpilkach hehe ale są piękne;-)

Allesandra92 pisze...

Takich artykułów na pewno będzie więcej ;)

Mi też się one marzą, a w szpilkach już jakiś czas latam :)

Anonimowa pisze...

Świetne są, oesu, zakochałam się w nich po prostu. *_*

bellatrixxlestr pisze...

mam jedne ;) cieliste bianca, sa cudne <3 mam nadzieję że uda mi się zgromadzić więcej par

Anonimowy pisze...

Te czarne ma chyba każdy;]