poniedziałek, 3 stycznia 2011

Nowości w Archive

W końcu doczekałam się dostawy do mojego ulubionego sklepu :)
I bardzo cieszy mnie fakt, że są w nim ubrani, które teraz baaardzo potrzebuję.






Chciała bym bardzo pochwalić adminów na lansowanie mody na sztuczne futra. Jak by nie było każde ubranie z taką wstawką ma w nazwie fake, czyli sztuczne.
Po za tym świadczy o tym chociażby zielona koszulka Save the animals.

Z tej dostawy kupię na pewno 3 futrzane czapki, nauszniki, futro z 1 zdjęcia, torebkę w lamparta i może jeszcze coś :)

Nie mogę uwierzyć, że to futro jest w Archive. Ma jakby status RARE, chodziło po dość dużych cenach.

Był też mały błąd, bo pojawiły się rękawiczki DKNY. Niestety zostały wycofane....

Kupujecie coś ?

1 komentarz:

Ewanilla pisze...

Szkoda, że wycofali DKNY XD. Ja też lubię ten sklep, zawsze coś jest fajnego. Mam z tego sklepu podkoszulek z Amy Claire, ale u mnie na metce to nie pisze, a w sklepie owszem :/. Same mam problemy! XD