czwartek, 13 stycznia 2011

Nowe Antidote już jest !

Po dłuższym czasie zawitała do nas nowa kolekcja Antidote.
Tym razem mamy 3 piętra ubrań i akcesoriów. 




Kolekcja mnie nie zadowala.
Ciuchy nie specjalne, niektóre wręcz brzydkie.
Wyglądają bardzo plastikowo,a ceny jak na jakość za duże.

Mam tylko jedną rzecz na oku - fioletową sukienkę z ostatniego zdjęcia.

Co innego akcesoria. Od kwiatów, zegarka, do ruchomej klepsydry o loga sklepu.
Logo całkiem fajne, lecz jego cena to aż 80 SD.

Tak więc ja pewnie nic nie kupię...
A Wy co kupicie ?

3 komentarze:

zoorka64 pisze...

Jak zbiore 20sd to coś kupię, zapraszam do mojego starbazarku
zoorka64

Anonimowy pisze...

żałuję , że ich nie kupiłam , ale może jutro będę ss i wtedy se kupię. Ale zostały tylko 3 ciuszki i
mebelki , których i tak nikt nie kupuje.
ps. mój login na stardollu to anitelka888

Caroline Livre pisze...

Nie mogę nic kupić ;> Zresztą nie żałuję ;>

Mia_2306