poniedziałek, 24 stycznia 2011

Na pomoc Kubie

Przykro mi to stwierdzić, ale coraz więcej ludzi w naszym kraju znęca się nad zwierzętami.
Prawie codziennie słyszymy w wiadomościach o nowych, brutalnych czynach.

Mamy i kolejny, bardzo wstrząsający przykład.

Na początku stycznia ktoś podpalił kojec Kuby.
Nie miał on dużych szans, gdyż dodatkowo był na łańcuchu.
Ledwo uszedł z życiem, lecz poniósł straszne rany. Obecnie jest w okropnym stanie.
Śledztwo trwa, jednak piesek nie przeżyje tego bez naszej pomocy.

Nie wstawię zdjęć, bo widok jest wstrząsający. Jeżeli ktoś chce może obejrzeć wideo.



Pomoc można okazać wpłacając pieniążki na konto fundacji.


Możliwa jest tylko pomoc w złotówkach. Większość z Was może nie ma dostępu do pieniążków, ale zawsze warto zapytać rodziców.

Ja już wpłaciłam pieniądze. Mam nadzieję, że piesek będzie cały i zdrowy.

Co myślicie o tego typu ludziach ? Bo ja osobiście dała bym dożywocie wszystkim.....

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja już tydzień temu wpłaciłam =)

Anonimowy pisze...

Napisałam Ci na gg .
Zuzelek_8

Caroline Livre pisze...

To jest straszne.Ja nawet nie rozumiem jak można bić zwierzęta,widzieć ich krew,cierpienie...Dożywocie na pewno...

Mia_2306

Anonimowy pisze...

Szczerze mówiąc, to ja bym nawet była za podpaleniem tych ludzi. Skoro oni podpalili psa, sami powinni zostać podpaleni żeby wiedzieli jak to jest. Jezu, ten świat jest coraz bardziej chory... Sory, że piszę z anonima, ale nie chce mi się logować