sobota, 4 grudnia 2010

Nabór na redaktora :)

Oto jeden z prezentów Mikołajkowych dla Was.

Poszukuję redaktorki/redaktora.

Jest kilka wymogów :

1. Chyba najważniejsze to wiek. Chciała bym osobę od 15 roku życia.
Dlaczego tyle ? Myślę,że osoby w tym wieku są bardziej dojrzałe i doświadczone.

2. Umiejętności
Mówię o spoilerach, obsłudze bloggera i innych sprawach technicznych.
Prawidłowa i ciekawa pisownia równie mile widziana ;)

3. Konto od przynajmniej roku.
Będę miała pewność, że osoba ta ma ogólne pojęcie o Stardoll, darmówkach, nowościach itp. sprawach.
Trzeba się orientować w tym świecie :)

4. Pomysłowość
Trzeba dać coś od siebie w rozwój tego bloga. Źródło nowych,ciekawych pomysł jak najbardziej się przyda.
Ich realizacja jest równie ważna.

5. Miło by gdyby ta osoba była co jakiś czas SS.

To chyba wszystko. Wiem,że trochę tego jest. Niestety chcę osobę odpowiedzialną, miłą i potrafiącą ładnie pisać.

Kontakt przez Gadu, e-mail lub w mojej Księdze Gości.

Jacyś chętni ? :)


9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Raczej nie :)

Zresztą, nie spełniam wymagań.

zoorka64 pisze...

Ja nie spełniam wymagań, mam 13 lat, ale chętnie bym pisała z tobą bloga

Inka pisze...

Ja spełniam wymagania :)
I jestem zainteresowana.

Inka19

madzialove05 pisze...

Ja się zgłaszam. Lecz mam 13 lat, ale jestem dojrzała i doświadczona. Inne wymagania spełniam. Prowadziłam bloga, lecz go sprzedaję.

madzialove05

Mii-chan pisze...

1. Niestety nie mam 15 lat ale pomimo tego myślę, że mam doświadczenie. Mam bloga (onlyne-stardoll.blogspot.com) który cieszy się dosyć dużą popularnością (ma 101 obserwatorów).Nie jest ona większa niż twojego bloga ale dosyć duża.
2. To wszystko możesz zobaczyć na moim blogu ;D. Adres podałam wcześniej.
3. Konto na którym aktualnie gram jest dość nowe bo założyłam je w sierpniu. Jednak na strdollu gram już od kilku lat. Jakoś tak od 3 (z przerwą ale krótką).
4. Jestem bardzo pomysłowa. Jeśli chodzi o źródło pomysłów to chyba najlepsza jest moja głowa ;P.
5. Jeśli o to chodzi to ss jestem przez cały czas. Z ilością sd również nie mam problemów.
Na stardoll nazywam się czarnaMelissa. Jeszcze tam do ciebie napiszę ;p.

wiki2302 pisze...

Och nie!:((
Ja mam 12 lat...
Mam własnego bloga jestem ss i mam ponad 1000 starpunktów!Chętnie dołączyłabym do grona redaktorek.Ps: Długo siedzę na stardoll!:)

wiki2302

Mii-chan pisze...

hej, a kiedy będą wyniki???

Wer. pisze...

ja mam 12 lat ale wymogi spełniam ;/ zapro na
stardoll-verafera.blogspot.com

Anonimowy pisze...

ja mam 14 lat spełniam wymogi jestem ponad rok na stardoll i mam 1952 sp