niedziela, 26 grudnia 2010

Moda dla NSS

Mam duuużo wolnego, więc postanowiłam przygotować coś dla NSS.
Mam 2 stylizacje.

Może nie są jakieś zabójcze, ale trudno coś zrobić 100 % dla NSS.

Stylizacja 1.

Postawiłam na sweterek, rurki i piękne buty. Całość dopełnia super torba, apaszka i skarpetki.
Całość wyszła 30 SD, ale można zaoszczędzić używając białego topu i apaszki, które ma się od początku gry.


Stylizacja 2.

Tu mamy sukienkę w drapieżny wzór, zestawioną z szalem i kurtką.
Całość można pozbawić kurtki i dodać jakąś torbę. Jak kto woli :)
Razem tylko 17 SD.



Podoba się Wam któryś zestaw ?
Chcecie więcej takich propozycji?

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Fajna jest 2 stylizacja

Zuzelek_8

angelina13star pisze...

1 stylizacja nie przypadła mi do gustu wszystko popsuła torebka

za to 2 stylizacja jest cudna dobra robota :)

dawaj więcej takich propozycji