czwartek, 30 grudnia 2010

Hot Buys 2010

Zajęło mi to trochę czasu, ale mam. Mam dla Was wszystkie Hot Buys z całego, 2010 roku.
Kliknijcie na zdjęcia aby powiększyć.





Robiąc je zauważyłam, jak one się różnią. Idą po kolei miesiącami widać, że pomysły adminów się zmieniały.
Dodatkowo w okresie styczeń-marzec mamy 31 HB. W jednym z tych miesięcy było ich 11.
Dodatkiem była tiara.

Oglądając je myślę, że najlepsze były właśnie te z pierwszego obrazka, potem 2, 3 i 4.
Jak dla mnie im dalej tym gorzej.
Tak samo układały się ich ceny. Na początku ceny były odrobinę wyższe od zwykłych metek, a teraz..o21 SD, 17 SD... i to za ubrania nie rzucające na kolana.

Po takim skoku cenowym doszłam do wniosku, że nie kupuję grudniowych HB, będę je szukała taniej w bazarze.

Ale ogólnie mam prawie je wszystkie ;) Oprócz całych grudniowych nie mam 9 ubrań i 6 dodatków.
Ubrania nadgonię, niestety kolczyki i naszyjniki już nie wrócą.

Jak oceniacie HB 2010 ?
Ile z nich macie, jakie są wasze ulubione ?

P.S. Jeżeli chcecie skopiować obrazki, proszę napiszcie, że są z mojego bloga :)

6 komentarzy:

Alexandra ♣ pisze...

No napracowałaś się . Najbardziej mi się podoba trzecia sukienka od lewej , pierwszy rząd z grudniowych HB :))

zoorka64 pisze...

Mi by się nie chciało :P, sprzeda ktoś leginssy w łaty i tą drugą kurteczkę w pierwszym rzeędzie

Ewanilla pisze...

Chciało Ci się robić?

Ja mam dosyć sporo z tego całego roku, ale chciałabym mieć najbardziej to niebieskie futro, co jest na początku. Jest rewelacyjne. No, legginsy z łatami też są fajne. Mam jedną tunikę z HB ale nie jest oznaczona hb :/. I miałam kupić torebkę ul, ale ktoś był szybszy. No więc, od stycznia trzeba będzie kupować to, co się podoba, by nie żałować, ale strach, jakie będą ceny.

Anonimowy pisze...

Nie ma żadnych HB z tego roku. Te z 4 obrazka są moim zdaniem najlepsze.

Anonimowy pisze...

Ja zaczęłam kupować od bodajże sierpnia, więc zbyt wiele nie mam ;(. Cóż, rok 2011 zapowiada mi się trochę inaczej.

Ubranka piękne.

Bogna12 pisze...

miałam prawie wszystkie HB tylko nie z pierwszego obrazka... ale dwa tygodnie temu missmola04 wkradła mi sie na konto i prawie wszystko sprzedała...tylko nie grudniowe HB... ;( a miałam strasznie dużo cenności!!!