niedziela, 7 listopada 2010

Tajemnicza suknia Red Lace Masquerade w rzeczywistości

Spawa z tajemniczą suknią trwa.
Niektórzy mówili, że dostają ją tylko członkowie klubu Stardoll Royalty.
Jednak niektórzy, nie członkowie dostali ją....

Ale nie o to mi teraz chodzi :)

Widząc ją po raz pierwszy wiedziałam, że widziałam coś podobnego.


I tak, już wiem.
Jest inspirowana dziełem Elie Saab.
Tylko na nią spójrzcie, jest boooska.




Karolina Kurkova wygląda w niej nieziemsko !

Co prawda suknie dosyć się różnią, nie ukrywajmy. Pomimo tego podobają mi się obie.
Chociaż ta od Eliego jest lepsza ;)

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Pokazowa suknia ma swój blask, urok. Świetna!

Owe 'coś' Stardollowe wcale mi się nie podoba ^^.

Anonimowy pisze...

świetna ;)))

ta modelka wygląda w niej bajecznie ;))

ciekawe co trzeba zrobić żeby być członkiem stardoll roalyty...

Mia_2306

Kamila pisze...

Na sd jest ochydna jak dla mnie .A w rl jest fajna . ; )

Kama008