niedziela, 14 listopada 2010

Niedopracowana sukienka w Palazzo

Co do tej sukienki to od razu wiedziałam, że coś tu nie gra.
Do jej samej nic nie mam, ale coś im nie wyszło.
Już wiem co.

Jak wiadomo sukienka składa się z dwóch części - topu i spódnicy.
Po ubraniu wygląda to tak.


Widać, że coś nie gra.
Można podnieść dól, ale wtedy nie wygląda to zbyt korzystnie...

Jednak w jednej z ubieranek mamy ten sam strój.
Z jednym tylko, bardzo ważnym szczegółem.
Do spódnicy możemy doczepić jeszcze jeden element. Razem suknie prezentuje się genialnie.


Spora różnica, prawda ?

Zapewne taki efekt chcieli uzyskać admini. Jednak jak często to bywa coś im nie wyszło ;)
Może kiedyś to naprawią, kto to wie....

A pro po sukni, pochodzi ona z kolekcji Diora Haute Couture Spring 2007.
Modelka na zdjęciu to Raquel Zimmermann.


Jak myślicie, doczekamy się kiedyś brakującego elementu ?

5 komentarzy:

kaja887 pisze...

w sklepie Palazzo na manekinie jest ze spodnica jest podwyzona i widac nogi i wszystko idealnie pasuje

Allesandra92 pisze...

No nie wiem, czy idealnie pasuje. Powstaje efekt niedopasowania, widać różnicę w ich szerokości...Poza tym stopy powinny być zakryte.

Na moje lepsza wersja jest z tą, dodatkową częścią :)

kaja887 pisze...

ale na stardolu duzo jest błedów i jesli bardo podoba wam sie ta sukienka trzeba sie dostosować a zreszto stardoll ni emusi byc tak jak prawdziwe ubrania nie mogo cos dodac od siebie ?? np ze widac nogi

Caroline Livre pisze...

ach te błędy...;[

ciągle się zdarzają ;[

Mia_2306

Anonimowy pisze...

A tam, mi to wszystko jedno ^^