czwartek, 4 listopada 2010

Musicie zobaczyć - Dior Fall Winter 2010/2011

Gdy ktoś wymawia słowo Dior od razu widzę tą teatralność.
Stroje z dawnych czasów ożywają i stają się idealne na dzisiejszy użytek.
Każdy pokaz Diora to prawdziwy pokaz sztuki.

Tak jest i tym razem.

Projektant odwołał się do męskich fasonów, przerabiając je w stylowe, kobiece kreacje.
Nie zabrakło oczywiści i "tradycyjnych" dziewczęcych sukienek.

Projektant odważnie łączy ciężkie swetry i skórzane płaszcze ze zwiewnymi halkami.
Wszystko dopełniają najmodniejsze buty sezonu-muszkieterki.
Nie dano oczywiście wytchnienia także włosom-burza loków z gładkim przedziałkiem i zaplecionym warkoczykiem daje fenomenalny efekt.

Ja osobiście uwielbiam tą kolekcję.
Jest jedną z najlepszych na ten sezon.

Moje ulubione części - włosy, buty, kurteczki.

A zresztą sami zobaczcie.



Na Was robi równie wielkie wrażenie co na mnie ?

4 komentarze:

Unknown pisze...

aha kocham to:) może coś się pojawi na stardollu :D

Caroline Livre pisze...

wieeelkiieeee

Mia_2306

Anonimowy pisze...

Szczerze to nie chce mi się oglądać tego filmu. Moda to nie mój konik :P. Wolę zerknąć sobie na zwiastuny nowych filmów, m.in. z boską Keirą Knightley.

Wiem, wiem, wielka ze mnie ignorantka, ale każdy ma swoje hobby :). Szanuję Diora, jego sztukę, jakieś przykładowe stroje potrafiłabym wskazać, ale to wszystko...

Allesandra92 pisze...

Mallory, nie jesteś ignorantką ;)
Każdy ma moje zainteresowania, nic nie narzucam.

To tylko taka ciekawostka :]