sobota, 6 listopada 2010

A może coś nowego ?

Zastanawiam się co jeszcze mogę zorganizować na blogu.
Nie chodzi mi o konkurs, bo na to zawsze mam jakiś pomysł ;)
Zastanawiam się nad jakąś nową serią postów.

Na razie wpadło mi do głowy coś w rodzaju " Musisz mieć ".
Tzn. podawała bym jakiś trend w danym sezonie, np. futro na zimę.
Pisała bym z czym nosić, w jakich sklepach w Starplazie można zdobyć i dawała dodatkową stylizację.

Myślałam także o " Makijaż na każdą okazję ".
Pokazywała bym Wam jakiś makijaż w realu i relację krok po kroku jak uzyskać taki efekt.

Nie wiem, co można jeszcze zorganizować.

Podoba Wam się któryś pomysł, a może macie jakiś własny ?
Jestem otwarta na nowe sugestie :)

5 komentarzy:

Kamila pisze...

Pierwwszy pomysł b. mi się podoba. ;)

Kama008

Anonimowy pisze...

Mi też :) Chociaż ten drugi też jest nie zły
wercia_smile

Anonimowy pisze...

Pierwszy pomysł, zdecydowanie lepszy :).

Caroline Livre pisze...

1 pomysł jest fajny...;p

może też stylizacje dla nie ss ?

pozdr

MIa_2306

Allesandra92 pisze...

Co do stylizacji dla NSS brzmi ciekawie ^^