piątek, 5 listopada 2010

Ludzie jednak są bezczelni !!

Dzięki Kamie dowiedziałam się bardzo ciekawej rzeczy.
Niejaka AsiaczekPeexD kopiuje ode mnie notki i wkleja na swojego bloga !!

Najgorsze jest to, że nic mi o tym nie wiadomo.

Sposób w jaki to robi jest przerażająco denerwujący.
Staram się jak najlepiej i ciekawiej pisać notki, daje obrazki, które powiększam jak się da itd.
A ona kopiuj/wklej i po wszystkim.

Nie zdziwiła bym się jeżeli okaże się, że ściąga z innych blogów.
Z resztą zobaczcie sami.


Takich ludzi powinno się ścigać !

Jeżeli możecie napiszcie o niej na sowich blogach.
Trzeba innych ostrzec, a może już powiadomić.

11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Cóż, są ludzie i ludziska :(.

Anonimowy pisze...

Wiem to wkurzające, nie chcę nikogo obgadywać lecz tak nie powinno się robić.Gdy ja chcę z czyjegoś bloga skopiować obrazek w wypadku gdy np.Nie mam go zrobionego a nie wiem jak i gdzie znaleźć taki obrazek itd. to piszę to właściciela bloga i pytam o pozwolenie.Jeśli się zgodzi to piszę pod notką na blogu "za obrazek dziękujemy..."

Ps.Radzę podpisywać obrazki adresem bloga bo założę się ,że ta dziewczyna nie jest jedyna.

Przepraszam ,że Anonim ale nie chcę by ktoś wiedział kto to napisała.

Paatrycja pisze...

Boże co za debilka. Kiedyś kopiowałam obrazki z blogów ale jak zauważyłam, że ode mnie też je kopiują zrozumiałam jak to jest... Ale i tak twój blog jest lepszy ;)

5marysia5

Allesandra92 pisze...

Dziewczyna nie zna granic...

Jak dla mnie obrazki to najmniejsze zło, bo takich można mnóstwo znaleźć. Gorzej jednak z notkami, bo próbuję pisać jak najlepiej, dłużej i wgl.

A tak przy okazji, gratuluję Marysiu ;)

KlaudiaStencel pisze...

No naprawdę nawet nie pisze własnych notek pod obrazkami wszystko skopiowane prawie słowo do słowa

Anonimowy pisze...

Wiem ja cie rozumiem. 'Twoje notki są bardzo ciekawe i interesujące .Myślę ,że powinnaś z tą dziewczyną porozmawiać i zabronić jej dalszego kopiowania. Ona poprostu jak powiedziałaś Nie zna granic . I te granice trzeba jej pokazać i wyjaśnić. Założę się ,że po przeczytaniu tej notki nie zrobi tego więcej. Ale najpierw trzeba myśleć a potem robić. Z drugiej strony to już chyba wystarczająca kara bo każdy kto to przeczytał wie ,że ona tak robiła i nie wydaje mi się ,żeby to zachęciło kogoś do przyjaźnienia się z nią.


POZDRAWIAM,ANONIM !

Kamila pisze...

Jest beszczelna i tyle .Niechce jej się pisać to sciąga od cb wszystko .

Kama008

Anonimowy pisze...

Skandal widać zazdrości ci bloga bo masz superowego ja do mojego bloga kopiuje od ciebie tylko czasem na prawdę rzadko kopiuje te linki do kodów żeby tam wpisać i się stardoll pojawia ale kopiuje jak nie wiem jaki to link a takto w ogóle nic nie kopiuje

Anonimowy pisze...

A i jeszcze jedno nie przejmuj się ją bo ona nie ma skrupułów i racja jest debilką ale ty masz super supe bloga i ty w ogóle jest suuuuuper

Anonimowy pisze...

Bez sensu takkopiować całego bloga... Jeszcze np. obrazki to nie jest takie złe, bo i tak na każdym blogu są podobne... Ale żeby kopiowaź notki słowo w słowo??? A szczególnie Twoje notki,które są świetne, z resztą jak cały blog :)

Caroline Livre pisze...

coż są ludzie i debile a ta się zalicza do tych 2... to się nazywa bezczelność ;////