poniedziałek, 8 listopada 2010

Kolejne plagiaty...

Po ostatnim znalezisku myślałam, że to się jakoś uspokoi.
A tu niemiłe rozczarowanie.

Dzięki moll__y dowiedziałam się o kolejnej "kopiarze".
Nie podam nicku, nie podam adresu bloga. 
Nie będę jej dodatkowo reklamować....

W każdym razie skopiowała notki, które zajęły mi trochę więcej czasu i pracy.
Chodzi o post o panterce i Fendi.

Skopiowała słowo w słowo, obrazek w obrazek.
Dodatkowo napisała, że ubrania mierzyła na lalkę koleżanki...
Maksymalne kłamstwo i chamstwo.

Napisałam do niej, czekam na reakcję...

Nie zalazła tylko mi za skórę. Napisała, że do jej bloga dołączyła Gabisia9.
I od teraz notki Gabisia będzie pisać jako ona....
Ściema jak nic.

Skopiowała także nagłówek, który na blogu Gabisi dostał wyróżnienie.
Napisałam do Gabisi, czekam co odpisze.

Poprzednia dziewczyna na razie przestała mnie kopiować-mam nadzieję, że już tak pozostanie ;)

Jeżeli któraś z Was także zauważy gdzieś moją  pracę przywłaszczaną przez inne osoby, proszę dajcie mi znać :)

6 komentarzy:

Karolina Jarosz pisze...

Jezuu,zwyczajne chamstwo :>

Caroline Livre pisze...

to się nazywa prawdziwe chamstwo...pociesze cię [może] tym że ona tak pewnie robi bo sama nie umie wymyślić fajnego tematu i dodać fajnych obrazów...
pozdro

Mia_2306

moll__y pisze...

Dopiero zauważyłam, że skopiowała nagłówek z konkursu... Już kiedyś widziałam notki skopiowane z innych blogów u niej na blogu, ale nie zwracałam na to szczególnej uwagi, dopóki nie skopiowała metki z mojego bloga, kazałam jej skasować notkę... usunęła ją, ale jak widać nadal kopiuje z innych blogów :/ Najwyraźniej próbuje się dowartościować...

moll__y

moll__y pisze...

Skopiowała również konkursy domioka10, właśnie przed chwilą... masakra

Kamila pisze...

Jezu . Myslałam że już nie bd od cb kopiować .
Napisz jak Ci odpisze .

Kama008

Anonimowy pisze...

Cóż, jak inni nie potrafią pisać tylko znają się na: kopiuj + wklej to tak jest :( ...