piątek, 26 listopada 2010

Kampania Dove - dużo darmówek

Na Stardoll pojawił się nowych club Dove. Jeżeli jesteśmy jego członkami dostaniemy prezent.
Nie jest to jeden prezent, im więcej będzie członków tym więcej prezentów dostaniemy.
A oto i one.


Aby dołączyć do klubu należy :

1. Wejść na myproxy.ca
2. Wpisać stardoll.com/en/clubs/home.php?id=2410101
3. Logujemy się.
4. Dołączamy do klubu.

Mogą Wam wyskakiwać jakieś okienka, wystarczy klikać OK.

Jestem bardzo zadowolona z kampanii, zapowiada się ciekawie.
Szkoda tylko, że wszystko w jednym kolorze, ale nie narzekajmy już :)

7 komentarzy:

zoorka64 pisze...

A ile jest aktualnie jest uczestników

Anonimowy pisze...

daje dołącz do klubu i wyskakują mi jakieś okienka i je wyłanczam ale jak wejde na kluby w których jestem to nic nie pisze że jestem w klubie dove.

Allesandra92 pisze...

665 :)

Allesandra92 pisze...

Bo gdy wejdziesz na swoją stronę to jest napisane, że jesteś w klubie. Gdy klikniesz będzie napisane, że klubu nie ma. Dlatego, bo trzeba do niego wchodzić przez tą bramkę proxy...

Anonimowy pisze...

robie tak jak mowisz i nic

DarkMusic pisze...

Dostałam dużą torbę, która była w plecaku. I nic.

Anonimowy pisze...

Ja chętnie bym zrobiła też te różowe rzeczy, ale to było już dawno.... Lepsze są te różowe niż te co teraz są - fioletowe