poniedziałek, 18 października 2010

Wielka wyprzedaż w PPQ

Nie wierzę w to co widzę.
Aż całe 3 piętra sklepu są w promocji.
I większość z nich kosztuje jedyne 6 SD.
Chyba, że to tylko jakiś błąd.

Najnowsze piętro ma tylko buty w promocji.





Bardzo ciekawe i korzystne zjawisko :)

Sama nie wiem czy coś kupić.
Z jednej strony kaska zarezerwowana na HB,z innej strony aż szkoda czegoś nie kupić.
Ja jeszcze to przemyśle.

A Wy coś kupujecie ?

EDIT.

Ubrania są jednak w innych cenach.
Promocja to 50 % początkowej ceny.
Czyli ja już na pewno nic nie kupuję.

3 komentarze:

zoorka64 pisze...

Ja jak uzbieram to kupię sobie ta różową sukienkę z tylu i tą zielna z pomarańczowym paskiem

Anonimowy pisze...

Ja jestem zachwycona :)
Czekałam na tę wyprzedaż od jakiegoś czasu.
Najchętniej kupiłabym wszystko, ale SD trochę brak...

Jednak 2 sukienki wezmę na 100% !

Jakub pisze...

Tamte ubrania były śliczne, żałuje, że nie kupiłam żadnego :d