niedziela, 31 października 2010

Wartościowe kolekcje - Voile Holiday Boutique

Rok temu w poprzednie święta Bożego Narodzenia admini przygotowali dla nas nowy, limitowany czasowo sklep.

Tak pojawił się Voile Holiday Boutique.

Królowały w nim suknie i sukienki.
Wszystkie piękne, oryginalne i efektowne.

Zainspirowane twórczością Oscara de la Renty czy Diora, królowały w Starplazie.
Ceny były równie przyjazne, maksymalnie 20 SD za ubranie.

Pojawiały się na raty, piętro po piętrze.
Razem miałyśmy 3 piętra szczęścia :)




Na dzień dzisiejszy ubrania są dość rzadko spotykane i cenowo wygórowane.
Znajdują się oczywiście osoby, dla których nie mają jakiejś wielkiej wartości.

Ja z całej kolekcji mam tylko 1 parę butów, ale chętnie kupiła bym jeszcze kilka ciuszków.

Czy posiadacie coś z tego sklepu ?

5 komentarzy:

zoorka64 pisze...

Ja mam tylko czerwone buty

kemi14 pisze...

ja mam tą zieloną sukienkę ze środkowego obrazka

Anonimowy pisze...

Ja nie mam nic :). Na Stardoll pojawiłam się ponad pół roku po Bożym Narodzeniu.
Mam nadzeję, że taka kolekcja znów się powtórzy.
Chociaż, może lepiej nie, bo zbankrutuję!

kasia_483 pisze...

ja mam cotton candy dress z trzeciego obrazka;)

kasia_483 pisze...

ja mam cotton candy dress i tą czerwoną z ostatniego obrazka;)