niedziela, 3 października 2010

Mała zrzutka

Cześć dziewczyny :)

Bardzo nie lubię postów tego typu, ale co robić.
Nie owijam w bawełnę-potrzebuję 44 SD na reklamę
Reklama będzie raczej widoczna, gdyż chcę ją umieścić na blogu Gabisi.

W bazarku wystawiłam kilka rzeczy, jak co to zobaczcie.


Jeżeli chcecie niższe ceny piszcie a księdze.

Do tego zachęcam do wykupowania reklam i grafik.
Jestem w potrzebie, więc mogę Wam obniżyć cenę :)

Możecie również być po prostu dobrzy i pomóc sami od siebie :)
Wszystko zależy od Was.

Pozdrawiam

Edit. 
Brakuje 24 SD.
Już prawie połowa mniej :)
Cel już blisko, tak więc zapraszam.


4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Hm... właśnie szukam możliwości pomocy ;).
Na pewno Ci się uda!

Madziaa pisze...

Ja zajrzę :)
Może coś kupię ;]

Somebody pisze...

niestety nie jestem ss

Ania i Agnieszka. pisze...

Chętnie bym coś kupiła lecz nie jestem ss.
anusinia555