środa, 1 września 2010

Wyniki konkursów !!

Już są, już są :)

Nie ukrywam, że w każdym z nich był baaaardzo trudny wybór.
Mam nadzieję, że się na mnie nie obrazicie ;)
No to zaczynam.

Konkurs na makijaż z kolczykami HB

Wiele z Was miało bardzo ładne wykonanie, choć w niektórych przypadkach był aż nadmiar koloru.

Tak więc wygrywa........

xxemowaxx


Konkurs na stylizację Hot Buys

Równie ciężki wybór, niektóre Wasze stylizacje mnie zadziwiły. Nigdy bym nie pomyślała np. o wykorzystaniu króliczych uszu z Bisou jako paska ;)

A w tej kategorii wygrywa.........

Neira14


Konkurs na aktywność

Tu bez wątpienia wygrywa jedna osoba, która skomentowała prawie wszystkie posty.

Brawa dla.......

I_love_dance__

Konkurs projektancki

Chyba najbardziej oczekiwane wyniki.
Tu było najwięcej zgłoszeń co mnie bardzo cieszy.
Mam nadzieję, że w przyszłym konkursie będzie równie dużo chętnych.

Ale zwycięzca może być tylko jeden.
Tym razem wygrywa.........

EmoLolipops


Ubranie ma styl, jest pomysłowe i bardzo odważne.
Couture :)

Gratuluję wszystkim zwycięzcom oraz każdemu uczestnikowi.
Mam nadzieję, że będziecie równie chętni na kolejne konkursy.

Każdy zwycięzca musi się zgłosić do mojej KG po odbiór nagrody !

P.S. Jeszcze dzisiaj cykl " Zgadnij projektanta" oraz zapowiedź nowego konkursu :)

2 komentarze:

I_love_dance___ pisze...

o dziękuję ;)

mam link do sklepu jcpteen bo nie ma go w starplazie ;)
http://www.stardoll.com/pl/starplaza.php?startItemIds=27449,27450,27451,27452,27453,27454,27455,27456

Allesandra92 pisze...

Dziękuję, link na pasku bocznym został powiększony o te ubrania :)