czwartek, 30 września 2010

Tingeling Halloween Couture

Bardzo mnie zadziwiło pojawienie się tego klspu.
Byłam pewna, że to kolejne ubrania do Couture Tribute.

Ale nie ma tego złego ;)

No to najpierw zdjęcia.



Kocham ten sklep :)

Rok temu był również, ale wtedy jeszcze mnie nie było.

Ubrania z tej kolekcji są piękne, perfekcyjne i co ważniejsze dość tanie.
Dla porównania ta kwiecista suknia z 1 zdjęcia kosztuje 40 SD, a ze sklepu Couture Tribute fioletowa suknia aż 75 SD. Różnica widoczna....

Ubra jest sporo,a le mamy także buty.
I bardzo dobrze, bo są bardzo ważne. Na szczęście to nie glany ;)

Trzeba jeszcze raz wspomnieć o cenach, bo to przedział 5-40 SD.

Obliczyłam, że wydam na pewno 90 SD... Może pokuszę się na coś jeszcze :)
A Wy coś kupujecie ?


5 komentarzy:

zoorka64 pisze...

Ja tez kocham ten sklep. Ale nie mam teraz kasy :(
Kupiłam tylko spódniczkę za 10sd.
zoorka64

kaja887 pisze...

Kupilabym ale nie jestem ss. :(

Anonimowy pisze...

Ja w pryszłości coś tam kupię ;).

muchacita pisze...

fajne ciuchy tylko troche zadrogie

Anonimowy pisze...

Sukienka z kokardą :) ohh NIEZIEMSKA :)