niedziela, 19 września 2010

Taka mała ciekawostka

Nie przepadam za niedzielami.
Prawie zawsze jest nuda i nie ma co robić.

Przeglądając Allegro w poszukiwaniu butów znalazłam coś bardzo ciekawego.
Niestety nie na moją kieszeń, ale pomarzyć zawsze można :)

Tak więc moim oczom ukazały się buty Christiana Diora, z Haute Couture Spring 2010.


Ach, boskie.
Cena to tylko 4 250 00 zł.

Super wykonanie, wszystko dopieszczone. To się nazywa marka.
A tu buciki z pokazu.


Och, żeby chociaż raz w nich się przejść. Czy to tak dużo ? :)

Uwielbiam wysokie obcasy.
Kupiły byście, gdybyście mogły ?

7 komentarzy:

olcia12200 ( autree... ) pisze...

Ja napewno ;) Tylko taka samo jak cie na takie buty mnie nie staać :(

Anonimowy pisze...

Wspaniałe ;).

kemi14 pisze...

ja tak,te białe!
można pomarzyć...

xxx pisze...

Oczywiście że bym je kupiłam. Tylko cena...ah... Wg mnie ładniejsze są te czarne :)

Bananowata95 pisze...

Oczywiście ze tam to przecież Dior kocham go i jego projekty :)

Anonimowy pisze...

Fajowe!!

Madziaa pisze...

Białe są ładniejsze, ale strasznie drogie :)) . Ja bym tyle nie dała za buty ;D