piątek, 24 września 2010

Prezent za doładowanie

Jeżeli jesteście NSS to logując się możecie zobaczyć takie ogłoszenie.




Podobna akcja miała kiedyś miejsce.
Na pewno każda z Was widziała kiedyś Voile Gifts, może nawet o tym nie widząc.

Kiedyś za każde doładowanie dostawało się właśnie którąś z tych sukienek, a kilka ich było.
Jak będę miała czas to wrzucę niedługo wszystkie.

Chociaż na pewno były dużo lepsze niż ta.
Jakoś na mnie wrażenia nie robi.....

Jeżeli ktoś skorzysta to niech da znać.
Chętnie zobaczę jak ta sukienka prezentuje się na dolce.

3 komentarze:

Zuza pisze...

Może nie jest za piękna, ale to RARE :)

Anonimowy pisze...

Mnie jak zwykle omija jakakolwiek akcja, heh ;P.

Madziaa pisze...

Ja se dzisiaj SS doładowałam żeby iść na wyprzedaż i sukienkę mam w szafie . Mój login : kajka512 ;)