środa, 15 września 2010

Nowy sklep

Może widzieliście zapowiedzi na innych blogach, może nie.
Ja nie mam ostatnio czasu na spoilerki.

W każdym bądź razie powitajmy nowy sklep-Glow.
Jest on typowym sklepem z akcesoriami do apartamentu.
Coś w stylu Garden Variety.

Pierwsze wrażenie jest ładne.
Artykuły są świecące, kolorowe i animowane.
Jednym z najlepszych artykułów jest napis Vote me Covergirl oraz Peace and love.
Mamy również i manekiny z pulsującymi serduszkami. Ciekawe jak wyglądają, gdy jest na nich jakieś ubranie.

Prawie wszystko jest dla SS, poza kilkoma świeczkami.
Ceny mogą być, 5-15 SD.




Podoba Wam się sklep ?
Kupujecie coś, bo ja na razie nie.

3 komentarze:

Madziaa pisze...

No ja też nic nie kupię . Wolę wydawać kasę na ciuchy ;p

Anonimowy pisze...

Podobają mi się strasznie te manekiny, ale trochę drogie ;(. Ja też póki co nic (raczej) nie kupię.

Jakub pisze...

Nie mam zamiaru nic kupowac.