niedziela, 12 września 2010

Koszulka HB powróciła.....

Wczoraj wieczorem do sklepu Fudge wróciła koszulka Hot Buys.
Przypominam, że w sklepie była tylko jeden dzień. Następnego dnia można było już ją sprzedawać.

Ja się z tego powodu bardzo cieszę. Nie będę musiała przepłacać za nią w bazarze :)

Parasol dalej jest do zakupu tylko w bazarku. Może admini kiedyś się skapną z tym błędem.
No i jak na razie HB sukienka nadal widnieje w Voile.....

Czyli jednodniowe HB są po prostu błędem adminów.
Ja mam taką nadzieję :)

3 komentarze:

Ewanilla pisze...

No i fajnie. Mam nadzieję, że już nie będzie więcej takich błędów, chyba że jak z tymi butami z sierpnia, te z Pretty in Pink. Jedna para droższa- druga tańsza xD

Anonimowy pisze...

Te jednodniowe to pewnie nie wypaliłyby ;].


Raczej parasol też zwrócą. Ja na szczęście go kupiłam.

Gwen12334len pisze...

Widzę coraz więcej pomyłek Adminów ;D




Gwen12334len