środa, 8 września 2010

Jedniodniowe Hot Buys

Dzisiaj dowiedziałam się, że HB znikają po jednym dniu !
To straszne.

Nie mam teraz SS i wszystkie HB będę musiała szukać w bazarku.
Czyli trochę przepłacę :(
Kupujcie je póki macie okazję.

O ile się nie mylę to jutr wychodzi ta super sukienka z Voile.
Tak więc pilnujcie ;)


No i mam do Was małe pytanko.
Czy któraś z Was kupowała by HB, a ja później bym je od niej odkupowała?
Bo bardzo mi na nich zależy, a nie chciała bym przepłacać.
Jeżeli ktoś by pomógł to była bym bardzo wdzięczna :)

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja mogę ; ]

honia1222honia

xxx pisze...

Ja mam parasol. :) Z rozmowy na gg dowiedziałam się że nie masz. Jak będziesz chciała mogę Ci go odsprzedać :)

Anonimowy pisze...

Ta szara koszulka podobno wróciła ;).

A na szczęście piękna sukienka z Voile jest, bo też mi na niej zależy.