sobota, 18 września 2010

Jak zmienić proxy-poradnik

Wersja ta dotyczy tylko przeglądarki Mozilla Firefox.

1. Wchodzimy w przeglądarkę.
2. U góry na pasku widzimy zakładkę Narzędzia, klikamy w nią i zaznaczamy Opcje.


3. Wyskoczy nam okienko. Wchodzimy w Zaawansowane i klikamy Ustawienia.


4. Pojawi się kolejne okienko. Zaznaczamy opcję Ręczna konfiguracja serwerów proxy.


5. W białym pasku wpisujemy określone proxy i zatwierdzamy OK.


Mam nadzieję, że ten post Wam pomoże.
Jeżeli chcecie zmianę proxy do innej przeglądarki to napiszcie.

5 komentarzy:

Madziaa pisze...

Ja dopiero teraz się dowiedziałam :) . Dzienki ; *

Unknown pisze...

Jetsem bardzo wdzięczna, że pokazałaś nam jak zmieniać proxy. Jeszcze raz wielkie dzięki. : )

Anonimowy pisze...

Fajny te poradnik ;) taki czytelny
Chociaż ja już w Mozilli i Operze się nauczyłam. Ale z proxów rzadko korzystam, bo mi nie wychodzą ;(.

Anonimowy pisze...

a to się nic w komputerze nie sknoci?

Allesandra92 pisze...

Nie, nie sknoci. Ale później jak już zrobisz tą darmówkę trzeba ustawić znowu BEZ SERWERA PROXY