sobota, 4 września 2010

Hot Buys sierpień-podsumowanie

Mamy początek miesiąca, dzisiaj są super nudy więc czas na podsumowanie sierpniowych HB.
No to zacznijmy.

Hot Buys Earrings - Splendid - 7 SD
Hot Buys Silk Dress- Fudge - 12 SD
Hot Buys Summer Bag - Pretty in Pink - 8 SD
Hot Buys General Jacket - Bisou - 13 SD
Hot Buys Silk Top - Pretty in Pink - 9 SD
Hot Buys Zipper Dress- Fallen Angel - 14 SD
Hot Buys Owl Pendant - Bisou - 8 SD
Hot Buys Gray Skirt - Bisou - 15 SD
Hot Buys String Belt - Fallen Angel - 5 SD
Hot Buys Shoes - Pretty in Pink - 8 SD

Razem : 99 SD

Czyli tyle samo co miesiąc temu.
Ta kolekcja HB była wyjątkowo udana, ubrania były dopracowane i wychodziły zazwyczaj w terminie.

Ja kupiłam wszystkie, a Wy ?

P.S. Wiem, że już szkoła ale od czasu do czasu mogli byście zaglądnąć na bloga, skomentować lub wziąć udział w konkursach ;)


1 komentarz:

xxx pisze...

ja z całej sierpniowej kolekcji mam tylko torbę i buty :P A to tylko dlatego że nie miałam ss :)