poniedziałek, 27 września 2010

Hello Kitty na Stardoll

Wiele rzeczy mnie zdziwiło i wiele pewnie zdziwi.
Ten sklep jest jedną z tych opcji.

Niestety, u nas oficjalnie sklepu nie ma.
W każdym razie powinien on wyglądać tak.


Co do ubrań....
Link do nich macie poniżej.


Ubrania są typowe dla Hello Kitty.
Dominuję róż, nie mogło oczywiście zabraknąć firmowego kotka.

Fajnie, że nie zapomniano o NSS.
Kilka całkiem ładnych rzeczy jest także dla nich.

Ciekawą sprawą są również pluszaki.
Sama myślę o zakupie kotka :)

Prawdopodobnie będzie to jedyna rzecz jaką kupię z tego sklepu.
A Wy wybieracie się tam na większe zakupy ?

13 komentarzy:

muchacita pisze...

ja tam nie pzrepadam za hello kitty wiec sklep mi sie nie podoba

Anonimowy pisze...

Maskotki tylko mi się podobają ;) i chciałabym kupić kilka, a może nawet i wszystkie. Ale to nie tak zaraz, bo jakiegoś zachwytu nie ma. Dla mnie Hello Kitty może nie istnić ;P.

honia pisze...

: } Fajnie , ja na pewno coś kupię : }

honia1222honia

zoorka64 pisze...

Nienawidzę tej bajki!!
Ale pluszaki słodkie. kupiłam 3 ;P

Madziaa pisze...

Ja kupiłam maskotkę i bluzkę, bo większość rzeczy jest taka dziecinna ;]]

Anonimowy pisze...

jeszcze pytasz ? jestem fanką hello kitiego po prostu go loffciam xd ( bajki oficjalnie nie widziałam ) a tak to kupie całą kolekcję ;D jesli kaski nie zabraknie misssnanuna


ps wyprzedaje cały ! różowy pokuj chętni pisać dogadamy się cenowo ;D

kaja887 pisze...

Nie ogladalam bajki (nigdy)
Ale Hello Kitty jest slodka!
Mialam do wyboru plan lekcji z HM lub z HK!
Oczywiscie wybralam HK!
Kupie jak bedzie mnie stac (:

Little satan. pisze...

kupiłam pluszaki ale blzki to sama zaprojektuję bo taniej je kupię ibędę dumna że z nadrukiem dombika-buka na metce:)

Anonimowy pisze...

hej ale na stardoll ten sklep już jest??? A jak sie nazywa??

Anonimowy pisze...

jak ja wchodze to nie ma sklepu

Anonimowy pisze...

ten sklep jest tylko dla ss!

Anonimowy pisze...

ten sklep jest tylko dla ss!

Anonimowy pisze...

Podobają mi się te pluszaki. Są słodkie, ale ja nic z tego sklepu nie mam;]