wtorek, 21 września 2010

Do widzenia kumple

Nadszedł czas pożegnać się...
Ale nie chodzi o mnie, spokojnie ;)

Stardoll wycofuje ze sprzedaży kumpli.
Pewnie każda z Was dostała taką wiadomość.


Pomysł ten był nie jako przełomem. Od wtedy w naszym apartamencie mógł być na stałe ktoś jeszcze.
Ubrania do kumpli również był całkiem niezłe. A największym zaskoczeniem było prawdziwe RARE, suknia z Tingeling Halloweeen Couture.

Oczywiście Stardoll skorzystał na tym, gdyż cena za kumpla była dość wygórowana.
Ciekawe, czy po wycofaniu będzie można ich sprzedawać w bazarku.

A czy Wy macie kumpla u siebie ?

4 komentarze:

muchacita pisze...

ja nie mam kumpla a gdzei to mozna bylo kupic go ? nie zauwazylam :D

Madziaa pisze...

Mi szkoda kasy na nich, a tak wgl to mi się nie przyda :]

Little satan. pisze...

ja nie mam bo są za drogie

Anonimowy pisze...

Nie i raczej sobie nie sprawię ;).
Nie potrzebne mi sią.