wtorek, 28 września 2010

Darmowa sukienka

Kolejna śliczna darmówka od Simple.

Cały trik polega na założenie konta.
No to tak :)

1. W biały pasek, tam gdzie linki wklejamy http://www.simple.co.uk/stardoll/?u= 

Za znakiem = wpisujemy swój numer klienta.
Aby go zdobyć wchodzimy w Moje Konto, potem w Ustawienia.
I tam będzie podany nasz numer klienta.
Kopiujemy go i wklejamy za znakiem =
Klikamy enter.
3. Otworzy nam się stronka Simple, na której wypełniamy wszystkie pola.
Dane nie muszą być prawdziwe.

4. Klikamy Submit.
Sukienka czeka w apartamencie.

Jest śliczniutka. 
Z resztą jak wszystkie darmówki od Simple.

Ja już ją mam, A Wy?

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ja też mam

Anonimowy pisze...

Śliczna ;)

Mam nadzieję, że mi się uda ją zrobić.

muchacita pisze...

sukienka jest super skorzystalam z darmowki

Little satan. pisze...

gdyby nie ty i twój bloog jutro wygasło by mi ss:Ddzięki za darmo,a ja dostałam nie tylko tą pomarańczową suknię ale i stara suknię różową balową z simple i mydełka z simple
dombika-buka

Juliasekkk pisze...

Ja nie mam bo nie wiem gdzie mogę znależć swój nr.klijenta!
Pomożecie mi go znależć???Odpiście

kaja887 pisze...

darmowka super strasznie mi sie podoba :)
ale nie moge sobie zrboic
kiedy zakladam konto wyskakuje blad :(

Madziaa pisze...

Ja zaraz zrobię ^^
Opłaca się za free taka ładna ;))