poniedziałek, 2 sierpnia 2010

Wzajemna pomoc

Na pewno wiele z Was prowadzi własnego bloga.
Pewnie jak każdy blogger pragniecie rozsławić swój blog. Co tu ukrywać, ja też :)

Mam dla Was ofertę. Możemy zrobić wzajemną reklamę blogów. Ja umieszczę Waszą reklamę na moim blogu, a Wy moją reklamę na swoim blogu.

Myślę, że propozycja jest korzystna dla obu stron.Chętni niech podają adres bloga w komentarzach i swój stardollowy nick.

Mam nadzieję, że się Wam podoba ten pomysł :)

Kto chcę skorzystać z tej opcji niech poda swój nr GG, bo trzeba ustalić szczegóły!

Edit. Nie aktualne.

15 komentarzy:

Asia pisze...

dodaj sie do moich obserwatorow to pogadamy;pp
stardoll-in-my-life.blogspot.com

KUBALEK97 pisze...

ok super pomysł
stardolowe-newsy.blogspot.com
ps:dodaj się do obserwatorów

KUBALEK97

Paatrycja pisze...

JASNE :)
mój login : 5marysia5
blog: 5marysia5.blogspot.com

Unknown pisze...

www.tmm-stardoll.blogspot.com
MissLaiunia

Alusia46 i MissStarMartyna pisze...

www.stardoll-nasza-ocena.blogspot.com
Alusia46

Anonimowy pisze...

plotki-newsy-stardoll.blogspot.com

olusia868

Zuza pisze...

Ja chcętnie się 'zamienię' reklamami :) Mój blog to stardoll-metamorfozy-oceny.blogspot.com jeśli byś chciała, to pisz w mojej kg.

Miss.Bou

Anonimowy pisze...

Ja nie mam GG
Napisz na priv na stardoll
olusia868

stardoll dziewczyny pisze...

stardollidziewczyny.blogspot.com
nick: Medy2000
GG: znasz

Colorfuldiary pisze...

Fajny pomysł

Mój nick Tinkaa20
Blog:Tinkaa20--stardoll.blogspot.com

Colorfuldiary pisze...

Fajny pomysł

nick:Tinkaa20
Blog:Tinkaa20--stardoll.blogspot.com

Anonimowy pisze...

GG: 386851
Alusia46

D. pisze...

na moim blogu 0 obserwatorów

Bananowata95 pisze...

blog to stardolldlafanow.blogspot.com
ggto 9064521

Fillen pisze...

Całkiem niezły pomysł, szkoda, że już nieaktualne