wtorek, 24 sierpnia 2010

Ważne ogłoszenie

Przykro mi to pisać, ale niestety odchodzę ze Stardoll.

Mam już 18 lat, zaczynam 3 klasę technikum, za rok matura.... No i czasu będzie coraz mniej.
Poza tym Stardoll stał się strasznie drogi, gra bez statusu SS nie jest fajna. A samo SS jest drogie. Za tą samą kasę mogę sobie kupić coś przydatniejszego.

Tak więc szukam kogoś kto zaopiekuje się blogiem. Ciężko nad nim pracowałam i chcę by ktoś kontynuował ten proces.
Kto chętny niech pisze na moje GG, numer na pasku obok.
Mówię od razu, że ta osoba musi wiedzieć o co chodzi : screeny, darmówki, spoilery, ciekawe notki...

Oraz druga sprawa: moje konto.
Jeżeli ktoś chce to mogę je sprzedać. Dużo w nie zainwestowałam, więc nie dam go za mniej niż 30 zł.
Chętni niech również piszą na GG.

Moją działalność będę prowadziła do początku roku szkolnego, więc jeszcze parę dni spędzimy razem :)
Wszystkie konkursy zostaną rozstrzygnięte, nagrody pójdą do zwycięzców, więc się o to nie martwcie :)

XOXO


9 komentarzy:

zoorka64 pisze...

Odchodzisz??
To straszne, ale rozumiem jesteś już duża mówią do ciebie Pani i mówią dzień dobry w sklepach

Eszka pisze...

Ja piszę maturę już w tym roku (3 klasa liceum), ale nie rezygnuję ze stardoll, bo lubię modę i nawet raz na tydzień sobie tam zajrzę w czasie roku szkolnego. Wg mnie superstar nie jest niezbędne, można je sobie wykupić co jakiś czas jeżeli już się chce, ja też tak robię:) Dla mnie najfajniejsze na stardoll jest to, że można na chwilę oderwać się od rzeczywistości i porozmawiać ze znajomymi. Jeżeli zachowuje się umiar, to wszystko można ze sobą pogodzić i być zadowolonym:D Oczywiście to Twoja decyzja, zrobisz jak będziesz chciała.
Pozdrawiam i życzę sukcesów w nauce i ogólnie w życiu:)
Estera

D. pisze...

Nieeee !
Proszę to mój ulubiony blog nie odchodź !! A ktoś inny to nie to samo co ty !

Allesandra92 pisze...

Wielkie dzięki za Wasze komentarze. Nadal nie jestem pewna co zrobię. Może jednak zostanę?
Jeszcze to przemyślę :)

Anonimowy pisze...

Proszę zostań, ty cały czas piszesz notki i darmówki które są prawdziwe a nie wymyślone
jeśli odejdziesz nie wiem co zrobię, chyba się rozpłacze, nie dość że odeszłaś z tamtego bloga na inny to tera odejdziesz na zawsze?!
Możesz wszystko zrobić na tym blogu, tylko nie odchodź!!!Błagam Cie
Odpowiedz w liście na stardoll.
P.S;Nie zostawiaj nas, jestem w obserwatorach ale komp mi się zacioł i mam anonimowy, jeszcze raz mówię nie odchodź!
Napisała:miranda8432

Karolina pisze...

nie odchodź prosze!!!:(
to jest najlepszy blog o stardoll!!!
jak przekażesz tego bloga komuś innemu to nie będzie to samo:(
prosze zostań zostań zostań zostań zostań zostań
zostań zostań zostań zostań zostań zostań zostań zostań zostań zostań zostań zostań zostań zostań zostań zostań zostań zostań zostań zostań zostań zostań zostań zostań zostań zostań zostań zostań zostań zostań zostań zostań zostań zostań zostań zostań!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!prosze!!!!!!!!!!!!

Sznycel. pisze...

Olu, bardzo mną wstrząsnęłaś . Lubię Twojego bloga i mam nadzieje że się nim zaopiekuje ktoś równie fajny jak ty ^^ . Podejmniesz taką decyzję jaką podejmniesz :] . Pozdrawiam

LadyLaPink pisze...

Nie odchodź. ;D

Twój blog jest jednym z najlepszych o stardoll o ile nie najlepszym :)

Liczę ,że jednak zmienisz decyzję.

Pozdrawiam. =]

Milkaaaa / Lady_Mil pisze...

Jak nie masz czasu to pożycz młodszej siostrze lub kuzynce. Pisząc pozycz miałam na myśli aby o nie zadbała i się nim zajmowała. W końcu szkoda usunąc takiego konta. A jak skończysz studia , możesz dalej bawić sie świecie mody, tak jak HarajukuGirlPL!!!