poniedziałek, 23 sierpnia 2010

Nowa Cover Girl

Minął tydzień od wyboru pierwszej CG Bloga, więc czas wybrać kolejną.
Ty razem wygrywa............

Magdaaa007

Gratulacje :)

1. Apartament

Co prawda pokazujesz tylko 3 pokoje, ale są całkiem ładne. Moim ulubionym jest ten z widokiem na miasto.


2. Scenerie

Są bardzo ciekawe. Mi bardzo spodobała się pierwsza, "Niebo "



3. Album

Twój album to typowa ubieranka, ale i tak jest bardzo ładny.



Jeszcze raz serdecznie gratuluję :)

Ok, to kto chce być następną CG ?
Zgłoszenia piszcie poniżej.

21 komentarzy:

xxx pisze...

Hmm może ja ? :) ale nie jestem ss :(

Pwoperfisz pisze...

Zgłaszam się. clevleen__

ładnuśka. pisze...

Zgłaszam się
Superpatinati7

Zuza pisze...

Zgłaszam się

Miss.Bou

Karolina pisze...

zgłaszam się
karolina31126

patusia8 pisze...

zg się .
patusia8

Magdaaa007 pisze...

Dziękuję, dziękuję!:)
nie spodziewałam się..
cieszę się, że ci się spodobałam;)
Magdaaa007

I_love_dance___ pisze...

gratki ;D zg ; hahhaha

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się . ;d

honia1222honia

Gwen12334len pisze...

Gratulację!!
Zgłaszam się

Gwen12334len

hehehehehe pisze...

Zgłaszam się
xxemowaxx

hehehehehe pisze...

Zgłaszam się
xxemowaxx

czekoladka-XD pisze...

Zgłaszam się !!!

czekoladka-XD pisze...

Jestem czekoladka-XD

KUBALEK97 pisze...

ZG SIE

KUBALEK97

Somebody pisze...

zg się

Sweet0Monisia

olcia12200 ( autree... ) pisze...

Zgłaszam się ;)

na stardoll olcia12200

D. pisze...

zg się ;p

sandrula165

Anonimowy pisze...

Zg sie julita1234567 a to link do mnie: http://www.stardoll.com/member/julita1234567

hela ♥ pisze...

zg

Magdalenka pisze...

zgłaszam się;) madziula1000