poniedziałek, 16 sierpnia 2010

Miss Stardoll World

Chyba każda z nas chciał być kiedyś Miss...
Teraz są na to szanse.
Stardoll ogłosił wybory Miss Stardoll World.

W wyborach biorą udział osoby z następujących krajów: USA, Wielka Brytania, Polska, Irlandia, Francja, Australia, Szwecja, Włochy, Niemcy, Brazylia, Holandia, Turcja, Portugalia, Finlandia, Rosja, Hiszpania, Grecja, Arabia Saudyjska.

Z każdego kraju Admini wybiorą po 1 osobie, czyli finalistek będzie 18. Lista osób, które się dostały poznamy w październiku. Upewnijcie się, że Wasz apartament jest fajny, a lalka stylowo ubrana ;)

Finał konkursu odbędzie się pod koniec roku.

Nagrodami ma być : pakiet SS na rok, dużo SD oraz piękne stroje. No i jak każda Miss otrzyma się również koronę i szarfę.


No i to wszystko co na razie wiadomo.

Jestem strasznie ciekawa kogo wybiorą z Polski. Jeżeli będą się przyglądać dokładnie to wybiorą pewnie jakąś super popularną osobę. A może zrobią wielkie losowanie, gdzie każdy miał by szanse.

Jakie jest Wasze zdanie w tej sprawie?

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Heh, raczej ktoś popularny, wręcz idealny.

;P

Anonimowy pisze...

a ja myślę że nie ma tu co mówić o równych szansach bo nawet nie ma 50 % szans by któraś z nas wygrała

Aneczka96 pisze...

Ja też myślę, że wygra ktoś popularny :)

Anonimowy pisze...

A ja myślę, że Admin nie wybierze kogoś z polskiej elity stardolla, bo to nie będzie fair :P Nie wiadomo jak to będzie..Wszystko się okaże :P

Anonimowy pisze...

a ja jestem kotkowamagic