czwartek, 26 sierpnia 2010

Kolejne kreacje ze sklepu MSW w wydaniu oryginalnym

Od pewnego czasu pokazuję Wam ubrania, które pojawiły się w sklepie Miss Stardoll World.
Narzekam na ich wygląd, chociaż ten post dotyczy moim zdaniem najładniejszych ubrań z tego sklepu.

Klasyczna " małą czarna " na Stardoll wypada całkiem nieźle.
Ale jeszcze lepiej wygląda w oryginalnym wydaniu od Celine.


Znowu brawa z mojej strony dla Gabyy1822, która znalazła ten strój :)

A teraz najlepsze.

Niedawno wyszła jakże boska suknia. O ile pamiętam było to przedwczoraj.
Wydawała się znajoma, więc zaczęłam szukać.
No i znalazłam.

Wykonał ją mój mistrz, sam Alexander McQueen.
Okazuje się, że egzotyczna ozdoba głowy jest również jego projektu.
Całość pochodzi z kolekcji Fall Winter 2008.


Ten strój kupię obowiązkowo. Uwielbiam kreacje McQueena, mam dla nich nawet oddzielny pokój.

Cieszę się również, że admini postarali się przy robieniu tego stroju i na Stardoll prezentuje się równie ciekawie co na żywo.

Jeżeli strój się Wam spodoba to polecam obejrzeć całą kolekcję.
Oto filmiki.





Przepraszam za długą notkę ;)
Co o tym myślicie ?

Brak komentarzy: