sobota, 28 sierpnia 2010

Gratka dla kolekcjonerów

Kolekcjonujecie Hot Buys? A może sprzedajecie je z zyskiem.
Jeżeli tak to mam dla Was świetną wiadomość :)

Pamiętacie darmowy mundurek szkolny ? Okazuje się, że bluzka a kompletu jest starym HB z sierpnia 2007 roku.


A teraz kolejna rzecz.
Dzisiaj w kalendarzu Ramadan widzimy buty z Folk za 2 SD. Są one również HB z września 2007 roku.


Stardoll daje nam okazje. Ostatnio w Archive ukazała się stara torebka HB, teraz darmówka i buty....

Mogli by tak robić częściej ;)

4 komentarze:

olcia12200 ( autree... ) pisze...

Super mam te obie rzeczy ;)

Karolina pisze...

ja mam tylko tą bluzkę

Eszka pisze...

Tak, fajnie, ze dają nam takie okazje, tylko szkoda, że akurat te 2 rzeczy, które do najpiękniejszych nie należą...:D Ale może dadzą jeszcze coś ekstra w przyszłości:)

muchacita pisze...

klurcze skad to to wszytko wiesz :)
ja nie mam tych butow