środa, 11 sierpnia 2010

Darmowa suknia od McQueena !!

Ja w to nadal nie wierzę.
Takie rarytas ma być darmówką? Jeżeli tak to super.

Jeżeli chcecie tą suknię należy wypełnić ankietę.

Ankieta

Ankieta ma 37 pytań i jest całkowicie po angielsku. A dotyczy ona Was :)
Ja wypełniłam ją wczoraj, trochę zabawy z tym było.

W jednym z pierwszych pytań musicie podać swój prawdziwy email, a w ostatnim pytaniu Wasz stardollowy nick.


Suknia jest projektem jedynego w swoim rodzaju projektanta Alexandra McQueena,który w tym roku popełnił samobójstwo [*]

Ja osobiście Go uwielbiam, miał wielki talent i bardzo ciekawe pomysły.
Sama zbieram jego ubrania, możecie je zobaczyć u mnie w apartamencie w czerwonym pokoju.

Skusicie się na sukienkę?

1 komentarz:

I_love_dance___ pisze...

taak ;) jast świetna ;)